Hopp til innhold

Innkjøper

Har du erfaring med innkjøp?

Søk stilling

Vi søker nå etter en Innkjøper til stilling i et solid og internasjonalt selskap med hovedkontor i Stavanger. Her vil du bli en del av et engasjert innkjøpsteam. Vi ser etter deg som har erfaring med innkjøp, og har gjennomføringsevne og engasjement.

 

Arbeidsoppgaver:

  • Faglig og utøvende ansvar for innkjøpsarbeid, samt arbeide kontinuerlig for optimalisering av kjøp av varer og tjenester
  • God kjennskap til supply chain / innkjøpsprosessen, samt være en pådriver i forbedringsarbeid
  • Planlegge og gjennomføre innkjøp, sette bestilling og følge opp fremdrift frem til leveranse
  • Sikre at innkjøp gjennomføres i henhold til krav og interne retningslinjer
  • Vedlikeholde relevant informasjon i innkjøpssystemene
  • Rapportere og kommunisere med andre deler av organisasjonen i innkjøpsrelaterte saker
  • Opprettholde et profesjonelt forhold til leverandører
  • Avviksbehandling
  • Delta i løpende evaluering av eksisterende og nye leverandører

 

Kvalifikasjoner:

  • Høyre utdannelse innenfor supply chain, tekniske eller økonomiske fag. Erfaring kompenserer for manglede formell utdanning
  • Erfaring med innkjøp og logistikk
  • Du har gjennomføringsevne og engasjement
  • Du er strukturert og trives med team arbeid
  • God MS Office kompetanse, spesielt innenfor Excel
  • God formuleringsevne på engelsk og norsk, skriftlig og muntlig
  • Inngående kjennskap til ERP-systemer er nødvendig
  • Høy integritet og gode etiske holdninger

 

Arbeidssted: Stavanger

Tiltredelse: Snarest

Stillingstype: Engasjement

Hvis du ønsker å søke på stillingen som Innkjøper, registrer din CV og søknad nedenfor eller send dine dokumenter til soknad@nokkelpersonell.no. Vi intervjuer fortløpende.

 

Ikke stillingen for deg? Klikk her for full oversikt over alle våre ledige stillinger.