Hopp til innhold

Saksbehandler

Ønsker du å arbeide med fraværs- og lønnsadministrasjon i det offentlige?

Søk stilling

Vi søker nå etter en Saksbehandler til spennende rolle innenfor fravær og lønn. Her vil du bli en del av et team, og du vil få spennende og utfordrende oppgaver. Vi søker etter deg som har gjennomføringsevne og erfaring med fraværs- og lønnsadministrasjon.

 

Arbeidsoppgaver:

  • Drift og videreutvikling av digitale systemer for sykemeldinger og refusjonsbehandling
  • Økonomisk internkontroll på refusjonsområdet
  • Drift av rutiner som sikrer at krav om trygderefusjoner blir fremsatt i tide
  • Avstemming av av bokførte krav mot faktiske refusjoner fra NAV, samt oppfølging av instanser
  • Koordinering av organisasjonens rutiner for registrering av sykefravær, permisjoner og annet fravær
  • Utarbeidelse av retningslinjer, rutiner og prosedyrer for fraværsadministrative oppgaver

 

Kvalifikasjoner:

  • Relevant utdanning på minimum bachelornivå
  • Erfaring med fraværs- og lønnsadministrasjon
  • Kunnskap om refusjonsbehandling og trygdeloven
  • Gode samarbeidsevner og kommunikasjonsevner
  • Evne til å arbeide selvstendig, nøyaktig og grundig
  • God gjennomføringsevne og evne til å arbeide strukturert og målrettet
  • Interesse og forståelse for teknologi og digitalisering
  • Gode norskkunnskaper, muntlig og skriftlig

 

Arbeidssted: Stavanger-området

Tiltredelse: Snarest

Stillingstype: Engasjement

Hvis du ønsker å søke på stillingen som Saksbehandler, registrer din CV og søknad nedenfor eller send dine dokumenter til soknad@nokkelpersonell.no. Vi intervjuer fortløpende.

 

Ikke stillingen for deg? Klikk her for full oversikt over alle våre ledige stillinger.