Hopp til innhold

Administrasjonskoordinator

Er du kvikk og omgjengelig, og har god administrativ erfaring?

Søk stilling

På vegne av spennende kunde ser vi nå etter en Administrasjonskoordinator! Personen vi ser etter har relevant erfaring, god forretningsforståelse og tallforståelse. For å lykkes i rollen må du være fleksibel, serviceorientert og ha gode kommunikasjonsevner.

 

Oppgaver og ansvarsområder:

  • Støtte avdelingen med diverse administrative oppgaver
  • Oppdatering av diverse databaser
  • Koordinere og administrere ulike arrangementer
  • Oppfølging av bedriftskunder
  • Bidra til forbedring av arbeidsflyt
  • Ansvar for vaktrotasjoner
  • Håndtering av sykemeldinger og godkjenning av ferier

 

Kvalifikasjoner:

  • Relevant erfaring innen administrasjon, koordinering, logistikk eller salg
  • Fordel med høyere utdannelse innenfor økonomi og administrasjon, eller lignende
  • God tallforståelse og forretningsforståelse
  • Sosial og omgjengelig
  • Fleksibel og serviceorientert
  • Gode kommunikasjonsevner (muntlig og skriftlig) på norsk og engelsk
  • Nøyaktig og effektiv

 

 

Hvordan er det å være en del av NøkkelPersonell?

Som konsulent i NøkkelPersonell har du mulighet til å bygge kompetanse i ulike bedrifter og bransjer, og utvikle bred erfaring med varierte oppgaver. Du får utvidet ditt nettverk innenfor ulike miljøer og jobbe med dyktige kollegaer. NøkkelPersonell håndterer alt det administrative knyttet til din ansettelse, og er din støttespiller gjennom oppdraget. I NøkkelPersonell er vi ryddige og du blir møtt med ordnede forhold, i tillegg til at vi har konkurransedyktige betingelser.

 

Arbeidssted: Stavanger-området

Tiltredelse: Snarest

 

Hvis du ønsker å søke på stillingen som Administrasjonskoordinator, registrer din CV og søknad nedenfor eller send dine dokumenter til soknad@nokkelpersonell.no. Vi intervjuer fortløpende.

 

Ikke stillingen for deg? Klikk her for full oversikt over alle våre ledige stillinger.